četvrtak, 11. kolovoza 2016.

 

Evo jedne istinite price koja se desila pre nekih mesec dana. Vracajuci se iz grada svratio sam do trafike da uplatim kredit, diktiram broj telefona dok gledam u prodavacicu koja je izbacila grudi na izvolte. Starija gospodja-mozda nekih 40 ak godina, crna, zgodna za svoje godine I pre svega veoma izazovna I je*o*ovna. Onako nasminkana sa zvakom u ustima pre mi je licila na fuficu nego na damu srednjih godina. Sto mi nije smetalo da jresim da je odvojim za mene. Ali kako kad imam 25 godina. Jesam zgodan I bistar da znam sta da kazem, ali ima million nacina da me odbije, mozak mi je radio 100 na sat dok sam ceko da dopuna prodje. Ona onakoiznervirana sto aparat ne radi kaze da joj ostavim novac, da joj opet izdiktiram broj da zpise, pa da ce mi kasnije kad terminali prorade pustiti kredit. Ja se slozim samo sto posle izdiktiranih brojeva kazem I svoje ime, na sta se ona onako iskusno nasmejala I nastavila svoj posao. Otisao sam kuci misleci na nju, resio sam da je po svaku cenu odvedem u krevet. Sledeceg dana sam krenuo u grad, padala je kisa ja svratio opet do trafike da kupim zvake I pakovanje du*exa, da se nadje posto je vikend, grad, zurkice, ludnica. Izlazim iz auta, prelazim ulicu, opet kod nje na trafiku, kazem joj sta mi treba na sta se ljubazno nasmejala I pitala koje zvake I koju vrstu kond*ma, eto dobre prilike(pomislio sam) rekoh joj zeleni orbit, a ono drugo po vasem izboru. Odgovor je usledio veoma brzo mada se meni cinilo da prolaze sati-rekla je: “ ja najvise volim bez”. E to je bilo zeleno svetlo da krenem u napad, pito sam je sta jos voli, dobio iskusan odgovor sve sto vole mladi pocelo je caskanje, upoznavanje saznao sam da se zove Sanja. Pitao sam je da je povezem kuci posto joj se smena zavrsava a kisa je pljustala kao luda. Nije se bunila,

sacekao sam da zatvori trafiku, seo je u kola I odvezo do zgrade u kojoj zivi, u putu mi je rekla da je udata, a daje muz u trecoj smeni, pa sam rado prihvatio poziv na kafu koji je usledi posto smo stigli. Vozeci se liftom stalno sam gledao njeno zgodno telo, prelepe grudi I dobru gu*u na koju godine nisu ostavile traga, primetila je a zadovoljan smesak je govorio da joj imponuje sto se momak od 25 pali na nju. Kad smo stigli u stan , odmah s vrata sam je uhvatio za gu*, nije se bunila vec samo nastavila dalje do dnevne sobe. Spustila torbu na sto I pocela da me ljubi, zacas sam joj zavuko ruku ispod dugacke suknje I poceo da mesim prelepu g**u, uzivala je, nije prestajala da me ljubi, skinuo sam joj ga*ice, zadigo sukniu na ledja, okrenuo na sto I izvadio svoju ba*inu iz panatalona. Ku**c mi je bio vec prilicno veliki, a njena uredno de*ilirana pic***a vec dovoljno vla*na pa sam joj ga stavio bez problema, pri tom je u sali pitao jel ovako voli? Nisam dobio odgovor vec samo uzdahe I stenjanje zadovoljne koke koja je uzivala u mladom ku**u, j**ao sam je sve brze I jace istovremeno joj meseci grudi koje su ispale iz brusa. Videlo se da dugo nije uzivala u carima dobrog s**a. Njena g**a se tresla Ipred mojim strukom, a njena vlazna pi**ica se sirila pred k**cem od 19 cm. Imao sam utisak da svr**va na svakih 2 minuta,samo je govorila: “je*i, je*i, to, to mi treba….takooo,aaah” Posle duzeg vremena sam zasto, okrenuo je ka sebi skinu je golu isto je I ona meni uradila. Ljubio sam je onako nap**enu, hvato za grudi I gu*u, a onda se ona spustila na kolena I pocela da mi pu*i, pu*la je kao nijedna do sada, videlo se da je iskusna I da uziva, da joj to treba. Nisam mogao da izdrzim dugo, sama pomisao da mi zgodna koka

PROČITAJTE:  ERO*SKA ISPOVEST - Tu*ao me je presamićenu preko veš mašine njegovih roditelja od pozadi.

pu*i k***c me je izludjivala pa sam ubrzo sv**io-zelela je da joj napunim usta sto sam I uradio bez pogovora a ona je isto tako progutala poslednju kap moje sp**me I nastavila u istom tempu da si*a moj gla**c, s na momente prelazeci na mu** I stomak sto me je izludjivalo. Ku**c mi je sve vreme bio tvrd pa sam resio da joj se I ja “oduzim” jednim lizan**m. Sela je na stolicu, rasirila noge a slatka pi*a sa frizuricom se ukazala pred mojim ocima. Li*ao sam je polako, grickao usmine, si*ao klic*,hteo sam da je izludim, da zapamti ovo li**nje. Ona je uzdisala, uzivala, uvijala se…. svrsavala….palila me sve vise I vise dok je sama sebi mesila grudi. Ustala je rekla mi da sednem na stolicu, a zatim sama sela na moj ***ac, lice joj je bilo okrenuto ka meni, dok je lagano sedala na moju ku**nu ljubio sam joj grudi I grickaob**davice kao d ace iz njih poteci mleko. Pocela je iskusno da jase mlado meso, uzivala je svakog puta kad bi na svojoj g*i oesetila moja j**a. Mesala je kao da se nije je**la 5 godina, imao sam utisak da zeli moju kit* zauvek u sebi. Jas am uzivao igrajuci se njenim grudima I samarajuci je po g**i sto ju je jos vise uzbudjivalo. Njena crna kosa je letela na sve strane, dok su joj sokovi cureli niz moj ku**c. Bio sam pri kraju zeleo sam da ga izvadim, da je ne napunim, ona mi je pomerila ruku I samo rekla puniii me….srce. opet sam je poslusao  nakon toga je zadovoljno sela ne mene, ne vadeci ki** iz svoje pi**ice.
Danas se jos uvek vidjamo I druzimo s vremena na vreme. Sanja I dalje I radi u trafici a ja jos uvek kupujem zvake

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts