četvrtak, 11. kolovoza 2016.


Imam 24 godine i vec dugo marstr*biram nedugo posle susreta sa komsinicom. Iako imam devojku koju redovno je*em.Komsinica se zove Milica,ima 21 godinu,i po zanimanju je student medicine.Ima plavu dugu talasastu kosu,grudi neka cetvorka,a gu*a kao iz snova.Svaki normalan muskarac iz*rkao bi cim pomisli na nju.Em da ne duzim vise:Bio je to period kada se se priprema slava,tacnije period 7 dana pre Arandjelovdana.Ona slavi tu slavu.Pet dana pre slave zamolila me da joj okrecim dnevni boravak.Naravno da sam pristao..U dogovoreno vreme sam pokucao na vrata.Kada sam otvorio imao sam sta i da vidim.Tek sto je ustala.Bila je u tankoj spavacici,sa dubokim dekolteom,a izvanredne noge su moj pogled odvukle sa dekoltea.Samo se nasmejala i rekla da “Komsija udji,sta si se ukipio?”Posao sam za njom u dnevni boravak.Rekla mi je da se raskomotim,i da se udobno smestim.Predlozila je da nesto popijemo,sto sam i prihvatio sa zadovoljstvom.Rekla mi je da je njena mama otisla kod svoje sestre da umesi i njoj kolace,i da ce biti sama dva,tri dana.Nehoticno mi se gornja usna pomerila,a ona se samo nasmejala uz komentar”Komsija,sta smeras ti”,cim je to izgovorila ku*ac mi se poceo dizati.Otisla je po pice i poceli smo neobavezan razgovor.Sela je tik pored mene i pocela da me zapitkuje o mom se*sualnom zivotu.Odgovorio sam joj na par pitanja i ku*ac mi se stvrdnuo kao kamen.Pitao sam je kakav je njen se*sualni zivot,a ona istog trena kaze da je los,i da je mene najvise zbog toga pozvala da dodjem k njoj.Pogled je usmerila ka mom ku*cu,i ugrizla se za usnu.Znao sam da ga hoce,i vec u narednom trenutku moja ruka je bila ispod njene spavacice.Pi*ka joj je bila mokra.Odmah sam joj uvalio zvaku,a ona je stavila ruku u moju trenerku i pocela je

da ga dr*a.Skidao sam je polako,dok nije ostala samo u gacica.Skinula mi je trenerku zajedno sa gacicama,i stavila ga u usta i pomahnitalo pocela da pu*i,nedugo zatim je rekla”Je*i me,molim te stavi ga,razvali me molim te”a ja sam rekao lezi.Usao sam glavom medju njene noge i poceo sam da joj lizem vrelu p**ku,ona je vristala,or**zmi,serijski su poceli da je drmaju.Molila me da je j**em.Posle desetak minuta rekao sam joj da se na**zi da joj uvalim s gu*a.Odmah me je poslusala.Polako sam usao u nju,a ona kao da ga je progutala,toliko je bila vlazna.Krenuo sam sa jakim ritmom,brzo i silovito a ona je govorila”tako je je**cu moj,jos jace me jebi,me,zeljna sam ku**a,to zabija ga jako,molim te,nemoj da prestajes”Rekao sam joj da me zajase sto je i ucinila.Sada je ona diktirala tempo,nabijala se nehumano i silovito,kao da joj je zadni se*s u zivotu,ja sam bio pasivan,sav posao je ona radila!Vristala je,molila da ne svr**m,pa onda malo usporila da se to ne bi i desilo.Rekao sam da sidje i da probam da je je**m stojeci.Pribijo sam je uz zid,i malo joj podigao nogu,navlacio sam je silovito,ulazio jako,ona je samo izdizal du**nce kako bi ga sto vise i dublje primila.Rekao sam joj da sam skoro gotov,a ona me zamolila da joj ga stavim u usta.Naravno da sam to i uradio,strpao sam joj ga do grla,i poceo silovito da spricam sp**mu duboko u grlo.Malo se zagrcnula,pitao sam je da li je dobro,”Naravno,posle ovoga se odlicno osecam,hvala ti puno.Pitao sam je a kad cemo kreciti,a ona kaze dodji sutra u isto vreme i nasmejala se.Otisao sam sretan i zadovoljan kuci.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts