ponedjeljak, 25. srpnja 2016.



Pre 2 godine, par dana pre maja nama nestane struja u selu, inače nestaje čim malo dune vetar ali nema veze, odem kod komšije zamolim ga za pomoć da upali agregat i poveže sa srujom jer muž radio dve smene pa sam ostala sama i nezaštićena. Već kao

je bilo toplije vreme nosila sam kratku haljinicu ispod domaćinke, kad je komšija uopalio agregat udario me po dupetu sa visokim glasom rekao “gotovo komšika, sad mogu i tebe da kresnem.” muž na poso, deca igraju video igrice, a ja sam komšijom kod

kotlarnice podižem haljinu prislonio se uz moj zadnji deo i stavio mi ga u an*su malo sam vikala dok nije ušao, namestila sam se lepo i prepustila komšiji. Završilo se lepo, kad se nekad sretnemo poljubimo se, pita me da ponovimo zaista nemam trenutno želju, kad budem poželela da mi razbucaš an*s pozvaću te komšija…

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts