petak, 1. srpnja 2016.


Radim kao profesor u srednjoj školi i oduvek mi se svidjala jedna učenica. Kada smo bili na maturi video sam je poprilično pijanu i nisam želeo da propustim ovu priliku pa sam joj ponudio da izadjemo da prošetamo ako joj je muka i odveo do auta, gurnuo je preko

haube, pridigo prekratku haljinicu, pomerio tangu u stranu i gurnuo joj ga u pi*ku, samo je tiho zastenjala, je*o sam je od pozadi nekih 15 minuta, hteo sam da joj ga gurnem u dupe, ali mi nije dala, vratio sam ga u pi*ku i uhvatio je za jednu si*u i gurno joj prst u

usta. Kad je došlo vreme da svr*im, bukvalno sam je bacio sa kola na pod, i gurnuo sam joj ga u usta, ni jedna kap joj nije ispala, progutala je a zatim uzela žvaku i rekla mi da je najbolje da se vratimo na maturu da drugi ne bi počeli da nas traže. Ne sećam se kada sam imao bolje se*sualno iskustvo.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts