četvrtak, 14. srpnja 2016.




Otišao sam do komšije da uzmem pumpu za gumu, ali njega nije bilo kući a njegovu ženu sam ugledao na kraju sobe u bademantilu kako se češlja ispred ogledala. Krenuo sam da izlazim iz sobe a ona mi je rekla je da mogu da ga sačekam. Skinula je svoj bade mantil ispod koga nije imala ništa i legla je na krevet na stomak. Rekla mi da je

izmasiram malo i da je jako napeta. Krenuo sam da joj masiram ramena pa sve do gu*e i nogu. Dugo sam je masirao i uživala je. Okrenula se na leđa. Prišao sam joj gore i poljubili smo se dok sam joj grudi nežno masirao. Nastavio sam poljubce sve do njene mačkice. Raširila je noge. Bila je tako mokra, poludela je, izvadila je moj ku*ac iz

pantalona i strastveno ga stavila u usta. Us*o sam se kada sam začuo ulazna vrata kako se otvaraju, navukao sam šorc i izleteo kroz prozor kao manijak. Otišao sam do kuće i posle par minuta došao opet po pumpu kod njega, bio je raspoložen tako da sva sreća nije ništa posumnjao.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts