srijeda, 27. srpnja 2016.



Dakle, problem je počeo davno, kada sam imala 19 godina i s tadašnjim dečkom odlučila spavati prvi put. On je bio divan, nježan, učinio je sve kako bi mi bilo dobro, međutim nije mogao ući u mene. Ni taj put, niti nebrojeno puta nakon toga. Mene je

boljelo kao da me netko para nožem. Onda sam jednom prilikom zabrijala s prijateljem iz djetinjstva. On je bio strpljiv i ja sam se zaljubila. Nisam mu rekla za moj problem. Jednostavno sam jednom, kad sam osjetila da sam dovoljno uzbuđena, odlučila pokušati. I uspjelo je. Razočaranje je bilo što ja nakon početne boli nisam osjećala ništa. Apsolutno ništa. I otada uvijek isto. Uzbuđena sam, želim njega, želim seks, ali

nakon predigre koja je famozna, čim on uđe u mene, ja gubim svaki osjet. Znam kako bi to trebalo izgledati jer sama mogu doživjeti orgazam. Kad poslije razmišljam o tome što mi radi, osjećam uzbuđenje, no u stvarnosti kao da nisam prisutna. Jesam li osuđena na vječno nezadovoljstvo? Izvor: pitaj.online

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts