subota, 23. srpnja 2016.



Bivšeg dečka koji ima 20 god. sam zatekla kako se se*sa na mom krevetu sa razvedenom gospodjom od 43 godine. Ostao je sa njom tako da smo on i ja raskinuli. Da stvar bude smešnija, posle nekog kratkog vremena upoznam ja drugog dečka i

posle 2 meseca otišla ja na ručak kod njega da me upozna sa mamom kad ono ONA i ON sede za stolom. Ja sam se to veče ponašala dostojanstveno, bez ikakvih skandala, ali bez obzira gospodja je pozvala svog dragog i svog sina u drugu sobu ne bi li im

nešto rekla što ja ne bi smela da čujem, za to vreme sam istresla nos u njenu kafu. Kada su se vratili očigledno je i moj dečko znao celu priču od pre ali ništa nije rekao, ručali smo, gospodja je popila svoju kafu i moj dečko me ispratio kući. I posle dve godine mi smo i dalje u vezi.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts