subota, 23. srpnja 2016.



Bila sam na svadbi sa mužem i detetom, insistirala sam da što pre odemo kući jer mi se neka pijana budala tamo udvarala, iako sam ga drsko odbila svaki put moram da priznam

da sam se ovlažila kada mi je stisnuo butinu u prolazu. I krenemo mi do auta i ja zaboravila da se pozdravim sa mladom koja mi je drugarica pa mi je muž rekao da će me sačekati sa ćerkom u autu dok ja odem da se pozdravim. Ali na par metra odmah iza jednog kamiona,

sačekala me ta budala i nabila mi jezičinu do grla, nisam smela da vrištim da ne bi muž došao i video da me žvalavi pa sam ćutala. On je to shvatio kao odobrenje tako da sam ostala i bez gaćica, je*o me je a ja sam se molila u sebi da prestane jer će me uhvatiti muž. Medjutim brzo je završio i ja sam se vratila u auto svom mužu i ćerci. ❤

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts