ponedjeljak, 11. srpnja 2016.




Da ispričam kao sam je*o jednu našu prijateljicu, uz pomoć moje žene.
Imali smo nekada za prijatelje jedan bračni par naših godina. Živeli su u blizini. Lepo je tada izgledala, krupna, si*ata, duge kose, lepa, privlačna, a pored toga dosta slobodna. Primetili smo i ja i žena da joj se ja dopadam. Uz druženje, naravno svih četvoro, često sam se šalio sa njom. Uvek je prihvatala šalu.
Jednom se stvorila prilika, došla kod moje žene da se druže i da prespava kod nas. Sedeli smo tako uveče, moja žena njima dvema natočila par pića. U neko doba, odem da spavam, a njih dve ostanu da pričaju i da se druže uz piće.
Pri odlasku, u šali im kažem, neka dođe posle jedna od vas dve kod mene. One me gledaju i ja odem u spavaću sobu.

Ležim tako jedno duže vreme i skoro da sam zaspao, kad čujem lagano otvaranje vrata i nekog kako ulazi. Nisam odmah spazio koja je od njih dve, tek kroz mrak vidim da nije moja žena, već naša prijateljica. Reče tiho zdravo. Vidim da je polipijana. Pomerim se u krevetu da joj napravim mesta. Ona se polako i stidljivo skine i legne pored mene.
Posle mi je žena pričala. Da su malo više popile, pričale i da joj je ona u jednom trenutku rekla, idi gore jer je znala da sam imao želju da je je*em, a sad je bila prilika. Ona se ustezala. Pa, kako ću. Moja žena je nagovori i ona dođe u sobu. Namerno je više popila da se oslobodi.
Skinula se, legla pored mene, počeli da se ljubimo.
Odmah je stavila ku*ac u usta i počela lagano da pu*i. Umela je to lepo da radi. Rukom sam je počeo milovati po pi*kici. Bila je izuzetno vlažna, rekao sam to posle mojoj ženi

da je bila vlažnija nego ona. Pič*ica joj je bila čupavica, nije se brijala i to me je uzbudilo dodatno jer se moja žena brijala. Pored toga pi**ca joj je bila veoma uska jer se porađala carskim rezom, kao u devojke. Ugurao sam joj polako, čujem samo njen uzdah. Osetio sam je svu vlažnu oko ku*ca.Je**o sam je tako, promenuli smo pozu, bila je na meni, mešala svojim velikim du***om. Opet sam je postavio na leđa i je**o, mešala je, plupijana, uživala. Sv**ila je prilično glasno, stegla me rukama i nogama kad je svr**vala. Kad je osetila da sam pri kraju, šapnula mi je na uvo, sv**i slobodno u mene, pijem tablete. Onda sam navalio snažno da je j**em, svr*io sam u nju ne vadeći ku**c. Odavno tako nisam nekog jabo jer sam s mojom ženom ga uvek vadio pre svr**vanja i prskao je stomaku. Ležali smo dugo, umorni, znojavi, ona polupijana, ne vadeći ku**c iz nje.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts