četvrtak, 7. srpnja 2016.




Letovali smo u Budvi, ja sa mojom suprugom, i naši kumovi, svi smo ista generacija. Letovali smo u istom apartmanu sa odvojenim sobama, dok su kupatilo i kuhinja bili zajednički. Život je hteo da se tako desi, međutim uvek sam se potajno ložio na kumu. Gledajući je često video sam u njoj jednu specifičnu lepotu koja je meni izuzetno prijala. Imala je crnu kosu malo ispod ramena, jako zgodnu figuru, lepe noge i sjajno du*ence. Tog dana se desilo da sam se malo uspavao, i odmah primetim da nema nikoga u apartmanu. U momentu ipak čujem da u kupatilu radi tuš i odmah zaključim da su kumovi već otišli na plažu, a da mi se supruga tušira. Uđem u kupatilo…. Kad ono kuma se tušira. Lepota od prizora. Voda se sliva niz nju, poželim da poljubim svaku kap. Ku**c već kao koplje… Odmah sam rešio da gledam dok me god ne primeti jerr ko zna kada ću imati sledeći put priliku da je vidim g*u. Vrlo brzo me primeti i baci tuš, pokušava rukama da sakrije rukama intimne delove… poče da viče na mene ,,Izađi napolje, jesi li lud…izlazi’’. U momentu sam se i ja trgao, a pošto je kupatilo bilo veoma malo bio sam blizu nje i

uhvatim je mojom rukom za njenu ruku koju je držala preko pičke i kažem ,,Jelena, tako si lepa, nemoj da pokrivaš to lepo telo kad si tako zgodna, želim da te vidim golu’’. Mojom drugom rukom je uhvatim za guzu i prstima odmah napipam ulaz u njenu pičku. Jelena sada već ne pušta ni glasa, vidim joj u očima da se mnogo uplašila. Uspevam da joj prst gurnem malo u pičku i osećam da sokovi počinju da joj rade, a vrlo brzi iz njenih usta čujem jedno tiho… ahhhh
Još dok je u kadi okrenem je leđima od mene i malo nagnem rukama je uhvatim za lepe mekane gu*ove, raširim ih i krenem odmah jezikom da joj l**emo pičku. Njeni sokovi su se već prilično nakupili u mojim ustima i po njenim lepim sjajnim crnim dlačicama. Naizmenično sam je lizao pi ri*ici i anal**m otvoru koji me je tako mamio, gurao joj prste u p**ku. Osetio sam da se grči i da kreće mlaz njenih sokova koje sam sa slašću pokupio. Više nije mogla da izdrži, rekla je … daj mi ga.
Sišla je iz kade i svukla mi šorc i gaće. Moj ku*** od 19 centimetara i prilično debeo iskoči iz gaća, a ona reče… au koliko ti je, baš takvog želim… kod mog Mila je

dosta manji. Samo ga je kratko olizala i stavila u usta. Taj prizor dok gledam moju lepu, crnokosu kumu kako kleči ispred mene i pu** mi k**ac je nešto što mi je ostalo u sećanju kao najlepša slika. Kako sam bio mnogo nap**jen morao sam da je prekinem da ne bih svr**o. Kuma mi je okrenula mi guzu, a rukama se naslonila na ivicu kade. Odmah sam naslonio ku**c na ulaz njene lepe crne dlak*ve pi**e skroz mokre od sokova i polako počeo da joj ga guram. Čini mi se da je to nešto najlepše što sam doživeo. Vrela kao vulkan, sa sokovima kao lavom, ku**c je vrlo brzo hteo da eksplodira u njoj. Pričala je..to Laki, j**i me, rasturi mi p**ku, želim tvoj veliki k**ac, gurni ga još….
Vrlo brzo sam bio na vrhuncu, izvadio ku**c iz njene vrele p**ke i poprskao joj s***mu po celim leđima. Okrenula se i jako smo se poljubili u usta. Jelena reče… nismo normaalni šta smo uradili… Samo sam joj rekao… prvom prilikom ću ti opet rasturiti pi**u, sad si moja je**lja…. Tvoja sam, kad god poželiš….

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts