utorak, 21. lipnja 2016.



Završio sam srednju prije par dana. Jedan momak iz razreda (skoro 4 godine) je često jednu djevojku zadirkivao, izazivao jer je siromašna (i vrijeđao po nacionalnosti). Lik se pravi važan jer mu je otac šef u firmi gdje je moj otac gazda (ali obična, manja firma sa par

radnika) ali ne komuniciram sa njim. Zna me izbacit iz takta. Jednom je pitao tu djevojku; jesu li original tenisice? (znajući njen odgovor) rekla je tiho; Ne, i počeo joj se smijat i vrijeđat je. Poludio sam. Izuo sam svoju jednu tenu i gađao ga u glavu, kad sam ga složio,

pao je na pod i počeo ustajat, izuo sam drugu i u usta mu je počeo stavljat i rekao; evo ti za sve što je prolazila. Dobio sam sniženo vladanje ali i on je dobio što je zaslužio! NE KAJEM SE.

Moja kuca ima terasu koja je pored ulice odmah.Svako ko prodje moze da vidi sta se na njoj nalazi. Ja inace ne volim da se razgolitim,cesto sam u farmerkama i kad je vruce,ali odlicim ja da izadjdm na terasu u sorcu malo da se suncam.Cim sam sjela ko kod da je prosao pjeske gledao je a ovi sa autom uspore i blenu.Bas sam se iznervirala i dodjem na ideju da rasirim deke okolo terase da se nista ne vidi.Sad mi je super samo,ne daj Boze da deke spadnu!

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts