četvrtak, 23. lipnja 2016.


Usla sam u tramvaj i posto je bila guzva sela sam na zadnje sediste pored jednog matorog coveka. Drzala sam bebu u rukama i ona je pocela da place jer je bila gladna, pa sam izvadila si*u i dala mu, a covek koji bio pored mene odjednom se preznojio i

zacrveneo. Posle nekog vremena primetila sam da igra dzepni bilijar (zavukao ruku u dzep i krenuo da dr*a). Bilo mi je jako neprijatno kad je ubrzavao tempo. Izvadila sam sisu iz bebinih usta i pocela da ga drmuckam da bi podrignuo posle mleka. Odjednom

okrenuo se onaj matori ka meni i bez imalo srama mi je rekao da izvadim opet si*u jer njemu treba jos samo malo do vulkana. Beba se okrenu ka njemu i podrignula matorom pravo u facu. Nikad se u zivotu nisam vise smejala, covek se izuzetno uvredio, poceo da me psuje i izasao je na sledecu stanicu

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts