srijeda, 29. lipnja 2016.



U autobusu neka baba digla noge, ispružila se preko dva sedišta, i prolazi neki dečko

nema više od 23 godine, i baba ga nogom zakači po pen*su i isprlja napred, i dečko počeo da se čisti, i potom reče babi “Baba, što si dizala noge, dizala si, sad ih spusti neću te je*ati”.

Za Novu Godinu sam smuvao djevojku tako što sam joj prosuo priču kako imam neki poremećaj u mozgu, koji sam nazvao ” latentna influencija ” koji mi ne dozvoljava da lažem. Pošto mi nije vjerovala, onda sam lagano počeo da joj govorim kako ima mnogo pudera, ružne nokte, kako mi se ne sviđa njen parfem i da ima veliku baburu. Poslije toga smo završili u krevetu. Ne znam koja je pouka izvučena iz toga, ali pokusaću opet sa nekom drugom. Ili je ona bila glupa ili sam ja dobar lažov.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts