utorak, 28. lipnja 2016.


Spašavao sam danas čovjeka,meni na izgled mrtvog,koji se spucao autom u most,kao scena iz filmova.Sam ja,sa nimalo iskustva osim glupave prve pomoći,koja u ovakvim situacijama nije uopšte od pomoći. Ogroman stres,i panika!Njegov maloljetni sin,bez

zuba,krvav,oko mene i mnogo slupanog auta je bespomoćno trčao,i paničio.Pitao sam se zašto ja Bože,ali tu sam,i u takvim situacijama nema pitanja.Izvukao sam čovjeka iz auta,i odnjeo od istog,postavio u položaj koji sam naučio u prvoj pomoći.Sav je bio krvav,i mnogo je krvario iz nosa.Bojao sam se da nije sav polomljen,jer nije davao nikakve znakove zivota.Ali lagano se počeo buditi.Shvatio sam da ima nade.Sin je bio

cjelo vrijeme tu,pored mene.Na svu sreću,na tom putu (seoskom) se našlo uskoro još auta i ljudi,koji nisu baš bili mnogo od koristi,već su služili tu kao gledaoci,ali moralna podrška dobro dodje.Policija i posebno hitna odmoć,kojima morate objašnjavati ihihihi,naravno dolaze posljednji.Sva sreća,priča ima pozitivan kraj.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts