petak, 3. lipnja 2016.



Otkako sam izgubila nevinost otvorila sam fajl gde upisujem sa kim sam sve spavala, datum, mesto itd…broj muškaraca je ogroman, i sama neznam kako sam mogla za manje od godinu dana da promenim toliko… Da se vratim na temu, fajl gde sam pisala gluposti o mojim avanturama, zadnju put kada sam upisivala bivseg zaboravila sam da sklonim sa dekstopa, stariji brat je video sve to što sam pisala i pričali smo na tu temu, čak sam mu i pričala o nekim mojim odnosima. Ni sa drugaricama nisim razgovarala o tome kao sa bratom. Davao mi savete sta trebam… kako… ne znam cemu to, osecam da bi me probao…

Nikad nisam doživela da me dečko vara i kada mi neko postavi pitanje da li bih dečka ostavila da me je prevario, ja kažem da bih ga ostavila i da mu ne bih oprostila. A u stvari mislim da ne bih mogla da ga ostavim, bez obzira na to što me je prevario, jer koga god sam imala, ja sam volela. I ne bih mogla da ga ostavim jer ga volim. Bilo bi mi teško. Šta ću. Kad se vežem za nekoga ne puštam ga tako lako.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts