četvrtak, 16. lipnja 2016.


Jedno vece kad sam izasao u klubu, izdrogirao sam se i navatao zensku na kojoj cu da se ispraznim. Odvezao sam je u jednu ulicu kod parka i tu mi je krenula pu*iti, i jedna bakica mi na prozor kucnula, iznorisao sam ali ona nas je opet prekinula kucajuci.

Izasao sam iz auta onako go i pitao je da li nas moze ostaviti da se se*samo na miru a ona se izvinula i trazila mi je koji dinar da bi imala ujutru za hleb da kupi. Iznervirao sam se i krenuo da je sutiram dok nije pala na zemlju. Devojka koja je bila u mom autu se

uplasila verovatno pomislila da sam neki manijak, obukla se i otisla. Ja otisao kuci da spavam i kad sam se probudio bilo mi mogo krivo sto sam prebio bakicu pa sam otisao opet do one ulice sa vrucim kiflama u kesi ali nje nije bilo. Pretrazio sam je svuda pomalo u prolazu i nisam je nasao. Grize me savest

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts