utorak, 21. lipnja 2016.


Imala je proslavu u kompaniji. Ostao sam kod kuće da čuvam našeg petogodišnjeg sina, a pretpostavio sam da neće dugo ostajati. Ipak, ona je planirala da prespava u

hotelu kako bi mogla da pije celu noć. Probudio sam se u tri ujutru znajući da nešto nije u redu (to mi se nikada nije desilo), pa sam aktivirao aplikaciju Find My Phone i video gde je. Bila je u stanu svoga šefa

Bila sam s****alno napastvovana od očuha…nikada to nisam priznala majci jer sam je voljela najviše na svijetu,i plašila sam se da ne bude povrijeđena. Ona ga je voljela, a ja mrzila. Nedavno ju je ostavio zbog druge. I dalje joj ništa ne govorim jer će se njeno srce slomiti još više. Živjet ću sa tim čitav život. Ona je anđeo u mom životu. Nije znala ništa zaista, a ja… ja ću ga mrziti do kraja života.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts