srijeda, 4. svibnja 2016.



Već mjesecima me smara jedan momčić, mlađi je od mene 5 godina, ali se napalio kao lud. Svakodnevno me moli da izađemo, čak otvoreno traži, moli da svoju nevinost skine na meni. Nekada mi sve to prija, a nekada mi je baš dosadan. Na Uskrs mi je poslao poruku “Volio bih da potucam moja jaja o tebe, nadam se pozitivnom odgovoru”. Kako bih ga po ko zna koji put odbila, napisala sam mu, “Molim te da ne dosađuješ, ja sam fina cura i ne želim da spavam sa muškarcem dok se ne udam!” A onda mi je poslao poruku koja me je toliko nasmijala, da jednostavno više nemem srca da ga odbijam. Napisao mi je ” OK, ja ču onda sačekati da se ti udaš, jer ja nevinost ne želim dati ni jednoj drugoj ženi, čekati ću koliko god treba. Nadam se da ćeš se nekada udati…”. Morate priznati da je stvarno domišljat i uporan kao niko, ako sve bude kako planiram ovaj vikend ću mu dati da vidim šta i koliko balavi srednjoškolac može da odradi.

1 komentar:

Pokreće Blogger.

Popular Posts