subota, 28. svibnja 2016.


Udata sam u srećnom braku bez odnosa. Imamo malu bebu i u toku noći dok suprug presvlači bebu ja iskoristim priliku da se javim ljubavniku. Pre neko veče poslala sam ljubavniku svoje gole slike zaboravila sam da se izlogujem sa fejsa suprug je video i evo razvodimo se.

Ispovest: Želim da se udam nevina iz sljedećih razloga: 1) Ne želim nekoga koji će biti sa mnom samo da bi me iskorištavao i vidio u meni samo meso; 2) ako bude čekao do samog braka, onda je on stvarno taj, a ako me bude varao znaću da mu je bilo samo do se*sa; 3) želim da taj čin bude vrhunac naše ljubavi i ako je pravi biću samo njegova; 4) izbjegavaju se neželjena djeca, jer nijedna zaštita nije 100% sigurna. Nikome ne kažem kako da živi, ovo je samo moj izbor. 🙂

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts