srijeda, 4. svibnja 2016.


Nastavnica sam u jednoj školi i ove godine od svih učenika koji su upisani u 6. razred, za oko mi je zapao jedan učenik. Malo se družio sa drugom djecom, bio je prilično neuredan, prljava kosa, nokti, neugodan miris… slabo je i učio i često sam mu davala jedinice. Prošle sedmice pred Uskrs svi učenici su mi donijeli neke sitne poklone, lijepo umotene, a on, on mi je onako neuredan poklonio na pola potrošen neki jeftini parfem. Iskreno zgrozila sam se, ali iz nekog poštovanja, nasprejala sam na ruku i zahvalila se na poklonu. Nakon završene nastave ostao je zadnji u učionici i reko mi je “Hvala Vam nastavnice što se se namirisali parfemom koji sam Vam poklonio, konačno sam osjetio miris moje mame, na trenutak sam osjetio da je ponovo živa…”. Nakon toga je otišao. Posle toga me nešto sve to sa njim zainteresovalo i otišla sam do učiteljice koja ga je učila do šestog razreda. Šokirala sam se kada sam saznala da je bio jedno od nabolje djece u generaciji, ali mu je mama nakon teške bolesti preminula, a otac alkoholičar se baš i ne brine o njemu, tako da malac sve više propada. Zarekla sam se njoj da ću do kraja osnovnog obrazovanja vratiti ga na pravi put, još uvijek ne znam kako, ali u ovoj generaciji mi je on postao prioritet, jer znam kako mu je i ja sam mlada izgubila mamu i svako ko je prošao taj pakao od života razumjeti će.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts