subota, 7. svibnja 2016.



Živim na spratu i kad hocu da masturbiram skinem celi donji deo (trenerka, bokserice) i tako ja krenuo u akciju, i čujem ja neko ide. Imao sam toliko vremena da izađem iz programa, i sreća pa mi je prekrivač bio blizu i to sam začas pobacao ispod i u vrućoj sobi se pokrio. Bila je moja keva, pitala me hoću li jesti.


Bili smo nerazdvojni. Svaki slobodan trenutak smo provodili zajedno. Obožavali smo da sedimo na terasi uz kafu i cigarete i samo posmatramo nebo, oblake, zvezde. Tišina nam nikada nije smetala. Barem ne dok smo takvi bili. Sada… Sada je on postao totalno drugi čovek. Otišao na fakultet, upoznao druge ljude, gleda svetlu budućnost za sebe. S’ druge strane, ja imam zdravstvenih problema i skoro svakog meseca idem u prestonicu na kontole, ispitivanja… Iako sam bolesna, on me nikada nije odvajao od drugih. Ni po čemu. Čak što više, trudio se da me postavlja ispred svih i, pre svega, njega. Vreme je prolazilo, a moja osećanja su prema njemu jačala. Posle 5 meseci sam ga konačno videla. Sve laži koje sam sebi prodavala su otišle niz vodu.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts