četvrtak, 12. svibnja 2016.



Pre tacno godinu dana sam se smuvao sa devojkom bez koje ne mogu da zivim. Živim kod majke, ćale mi je razveden i jako imućan ima menjačnice, dobar auto i sve što je zamislio to je stekao. Sa ćaletom ne govorim, umislio da je najjača faca u gradu, i postao je nepodnošljiv. Moja draga devojka ostavila me je i smuvala sa sa mojim ćaletom kada je čula koliko ima ima menjačnica, pala je na njegov auto… moj ćale živi za to da su najbolje ženske u njegovom redu. I kada sam rekao da je to moja devojka ispričao sve najgore stvari o njoj, npr. da je spavao sa njom, da je dobra u sexu itd. Prosto ga žalim! pored njegovog bogastva nema nimalo stida. Mogao bih još mnogo toga da pišem o njemu, mislim da je ovo bilo dosta.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts