četvrtak, 12. svibnja 2016.


Ozenio sam se pre tri godine tasta mi ima 39 god razvedena i zivi sa sinom! Od kako sam je upoznao palim se na nju nekako mi jebozovna po glavi mi se mota pomalo da je pitam za seks ali se bojao da nece reci zeni sta sam pitao!
Prelomim ja to sve skupim hrabrosti da je pitam i sad velik problem ne znam kako i sta da joj kazem ali da bude ok i odlucim da uvhatim foru posto sam vozac kazem ja njoj otvoreno vidi imam problem morao sam platiti kurvi na turi nisam mogao izdrzati na to ce ona ok a zasto mi to pricas reko imam problem kako sam spavao sa njom nesto mi iskocilo dole kod glavica pravim se ja lud to mi mladez od rodjenja! Pa reko da ti to pogledas i kazes sta to moze biti kaze ona ok nije problem i tako i uradim skupim ja hrabrosti skinem gace i kako je pocela da zagleda u jednom trenutku poce da se dize na njem dodir kaze ono sta je se to palis na mene reko da kad je pocela pusiti za dva min sam svrsio i da skrati pricu i dan danas je jebavam kad imam vremena!

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts