nedjelja, 8. svibnja 2016.



Moj muz je alkoholicar. Imamo 2 djece koji su jos u osnovnoj skoli. Zbog velikih kredita sam zaduzila citavu moju platu i zbog toga ne mogu da odem iz nase kuce, jer nemam para da placam stan. Bar imamo krov nad glavom. Ponekad nemamo sta da jedemo. Jos godinu dana cu ovo da trpim dok isplatim kredit, i posle toga cu da izvucem moja 2 andjeela iz ovog pakla. Jer sve sam pokusala ali alkohol je postao preci i od hljeba!!!


Posle 4 godine veze ostavio sam djevojku zbog društva, mislio sam da ću biti srećniji da ću ludovati da ću uživati u piću i ženama.. Posle par sedmica mi je sve to dosadilo ali nisam znao način kako je vratiti. Juče me je nazvala da mi kaže da je u 3 mjesecu trudnoće i da želi roditi. Nikad srećniji nisam bio.

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts