srijeda, 20. travnja 2016.



Kako sam se udala konstantno imam problema sa muževom mamom, mojom svekrvom… Uvijek ima neku primjedbu, druge snaje su bolje, ona zna bolje, ja niša ne zna… i tako to. Danas ja došla sa posla imala grozan dan i nisma se kako treba ni raspremila, dođe ONA i kaže, TI SE SAMO IZLEŽAVAŠ, NIJE DOVOLJNO SAMO IĆI NA POSAO, MORA SE I KUĆA ODRŽAVATI, TVOJE VRŠNJAKINJE KADA DOĐU RADE I U KUĆI, I NA NJIVI I OPET SU NASMIJANE… Nikada joj ništa nisam odgovorila, a evo sad će 6 mjeseci kako sam se udala, ali sam morala, možda nisam trebala ali sam rekla: KADA VEĆ SPOMINJEŠ VRŠNJAKINJE, TVOJE VEĆ ODAVNO LEŽE PO GROBLJIMA, A NIKADA TE NISAM POREDILA SA NJIMA. Nije ni riječi rekla, samo je izašla, vidjeti ću šta će se dešavati. Makar sam se danas odmorila, kako dolikuje…

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts