srijeda, 27. travnja 2016.

Imam_najbolju_prijatlejicu_ona_je_u_vezi_preko_10godina-Cover.png
Imam najbolju prijateljicu, ona je u vezi preko 10 godina, a ja sam se razvela skoro. Nakon razvoda primetila sam da se malo povlači, ali nisam shvatala ozbiljno, predpostavljala sam da su obaveze u pitanju, jer nikada joj nisam ništa loše rekla ili uradila.
Pošto sam se preselila u inostranstvo, čujemo se preko vibera ili skype, sinoć kada smo završile razgovor telefon mi je blokirao i nisam mogla istog trenutka da prekinem vezu. Čula sam njenog dečka kako joj prebacuje što se druži samnom, rekao je da ako sam raspuštenica sigurno sam i kur*a i da ću je pokvariti… Ne znam odakle ljudima takvo mišljenje i zaključak, samo zato što je žena razvedena ili udovica? Kada će prestati više?

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts