srijeda, 20. travnja 2016.



Družimo se baš dugo, ona je iz malo bogatije porodice i u srednjoj školi je bila jedna od popularnijih djevojaka, tada je umislila da je baš bitna i mene je smatrala nižim staležom, kao nekom slugom… Mnogo me je ponižavala, sramotila, na meni je podizala svoju neku lažnu vrijednost super cure. Mnogo sam patila tih godina. Ovih dana sam i ja dočekala svojih pet minuta, inače sam vrlo skromna i poštena djevojka, ali kada mi se otvorila prilika da joj se osvetim za sav bol koji mi je nanijla, bez razmišljanja sam prihvatila. Njen vjerenik je vara sa mnom, a ona ga hvali kako joj je vijeran i odan, neću joj ništa govoriti do dana kada se bude udavala, a prije izlaska pred oltar, ću joj pokazati par kratkih klipova, kao čestitku za dug i sretan brak. Da li sam ovo dobro smislila, što bi rekli OSVETA SE SERVIRA HLADNA… Zar ne???

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts