ponedjeljak, 28. rujna 2015.



Jako mlad sam počeo raditi, cijeli život me išlo, po financijskom pitanju pogotovo, vjenčao sam se, živjeli super sretni i zadovoljni…


  U godinu dana me krene nizbrdo, ostanem skoro bez svega, skoro pa bankrot… Supruga me prevari sa drugim, razvedemo se… Stari poslovni partneri i prijatelji mi daju vjetra u leđa da se dignem sa poda, sada imam tri poduzeća, ne znam koje bolje napreduje, vratio se na noge u roku od 6 mjeseci nakon razvoda…. Nemogu Vam opisati koliko svjet gledam drugim očima i koliko je život ljep i koliko mi je drago što sam u tom periodu “kleknio”…


  Više od same činjenice razvoda me zabolilo to što kad nisam imao što jesti prijatelji su mi okrenili leđa a poslovni partneri zadnji saznali i ostali uz mene

0 komentari:

Objavi komentar

Pokreće Blogger.

Popular Posts